Hogy a vásárlás élményét minél könyebbé, biztonságosabbá és átláthatóbbá tegyük, összeszedtünk néhány fontos kérdést, amire az alábbiakban megtalálod a választ!
Hogyan tudom megvásárolni a terméket?
1. HOGYAN TUDOM MEGVÁSÁROLNI A TERMÉKET?
Amennyiben megtetszik egy termék könnyedén megrendelheted a weboldalunkon keresztül. A termék oldalán kattints a MEGVESZEM gombra.
A MEGVESZEM gombra kattintás után a KOSÁR oldalra jutsz, ahol lehetőséged van több darabot is kérni az adott termékből, vagy eltávolítani a terméket a kosárból. Amennyiben vásárolnál mást terméket is, nyugodtan elnavigálhatsz erről az oldalról és más termékeket is helyezhetsz a kosaradba a fent leírt módon. A kosárhoz bármikor visszatérhetsz, a képernyő jobb felső sarkában található KOSÁR feliratú gomb megnyomásával.
Amikor készen állsz arra, hogy véglegesítsd a megrendelésedet, akkor a KOSÁR oldalon kattints a MEGRENDELÉS gombra. Ezt követően lesz lehetőséged megadni a személyes adataidat, a kiszállítás helyét, ahova a termékeket küldhetjük, valamint kiválasztani a Neked megfelelő fizetési módot.
A megrendelés véglegesítéséről majd egy visszaigazoló emailt küldünk az általad megadott email címre.
2. HOGYAN TUDOM ÁTVENNI A TERMÉKET?
A weboldalunkról megrendelt termékeket futárral történő házhozszállítás útján tudod átvenni.
A csomagot kérheted a munkahelyedre, vagy a lakásodra, munkanapon 9.00 és 17.00 óra között.
A házhoz szállítás díja 25.000 Ft érték alatti vásárlás esetén 1.500 Ft, felette díjtalan. Amennyiben az MPL vagy a Magyar Posta szolgáltatásait kívánod igénybe venni a kiszállításhoz, azt kérjük a rendelés leadásánál a megjegyzés rovatban vagy emailben jelezd felénk, mely esetben a szállítási díjra külön, személyre szabott ajánlatot biztosítunk.
Azt javasoljuk, hogy mindenképp olyan szállítási helyet adj meg, ahol biztosan megtalál téged, vagy megbízottadat a futárunk, ha 9.00 és 17.00 óra között megtalálja. Amennyiben utánvétes fizetést választasz, akkor arról is gondoskodj, ha nem Te, hanem egy megbízottad várja a csomagot, akkor rendelkezésére álljon a számla kiegyenlítéséhez szükséges összeg.
Rendeléskor megadhatod a kiszállítással kapcsolatos adatokat a megjegyzés rovatba (pl. kapucsengő, porta, megbízott, stb). Amennyiben bármilyen problémába ütközöl a szállítás kapcsán, kérjük hívd ügyfélszolgálatunkat
3. HOGYAN TUDOM KIFIZETNI A TERMÉKET?
A weboldalunkról megrendelt termékeket három biztonságos módon is kifizetheted.
BANKKÁRTYÁS FIZETÉS (VISA, VISA ELECTRON, MAESTRO, MASTERCARD)
Amennyiben ezt az opciót választod, a fizetésed az OTP SimplePay biztonságos, minden szükséges hitelesítéssel ellátott fizetési rendszerén keresztül valósul meg, ahol az internetes fizetésre alkalmas Visa, Visa Electron, Mastercard és Maestro kártyákkal lehet kifizetni a rendelésed ellenértékét.
ÁTUTALÁS
A kiszámlázott összeget utalja át a Nobilis Pálinkafarm Spirits 68 Kft. Raiffeisen Banknál vezetett 12001008-00160823-00100003 számú bankszámlájára. Ahogy megérkezett a számlára az összeg, máris aktiváljuk a megrendelést.
KÉSZPÉNZES FIZETÉS SZEMÉLYES ÁTVÉTELKOR VAGY FUTÁRNAK (UTÁNVÉT)
Rendelésed ellenértékét a személyes átvételkor, vagy a kiszállítást végző futárnak is kifizetheted. Ekkor egy olyan elismervényt kapsz majd, amely egyszerre igazolja a csomag átvételét és a fizetés tényét.
4. MIKOR KAPOM MEG A TERMÉKET?
Amennyiben az általad megrendelt termék raktáron van, úgy a megrendelést követő 1 munkanapon belül már Nálad lehet a csomag. A kiszállítás 1-3 munkanapon belül futárcéggel történik.
5. HOGYAN TUDOM VISSZAKÜLDENI A TERMÉKET?
Ha meggondoltan magad, vagy nem megfelelő terméket kaptál, 15 napon belül visszaküldheted nekünk és mi cseréljük, vagy elállás esetén visszafizetjük a termék vételárát.
A visszaküldés díját minden esetben Neked kell állnod.
Elállás esetén választhatsz, hogy levásárolnád a termék vételárát, vagy visszautaltatnád azt.
6. KAPHATOK-E ÁFÁ-S SZÁMLÁT?
Természetesen igen. Minden esetben, 27% ÁFA -t tartalmazó kiskereskedelmi számlát állítunk ki, melyet a csomaggal együtt küldünk el a részedre. A számlával később igazolhatod a vásárlást.